آیا شما صاحب کسب و کار است که فکر می کند ارزش برند را بیش از کانال های دیجیتال گسترش دهد، پس شما ممکن است در مورد SEO و SEM شنیده اید. واقعیت این است که هر دو SEO و SEM جنبه های مهم بازاریابی دیجیتال هستند. بازاریابی دیجیتال بدون هیچ گونه جزء از دست رفته ناقص است. یک نگاه دقیقتر نشان می دهد که هر دو روش تولید ترافیک متفاوت هستند. بیایید بررسی عمیق در مورد جستجوگرها و SEM و درک این دو. آنها هر دو بخشی از بازاریابی موتور جستجو هستند.

از آنجایی که هر دو اصطلاح مرتبط با اینترنت هستند، اغلب مردم اغلب گیج می شوند که آیا آنها یکسان و یا متفاوت هستند. برای ایجاد یک لبه دیجیتال بر روی رقبای خود، شما باید شباهت ها و تفاوت های بین دو را درک کنید. SEO و SEM می تواند یک مفهوم گیج کننده برای درک باشد. یک کارآفرین ممکن است به سؤالاتی مانند «SEO چیست؟» بپردازد. «SEM چیست؟ اصطلاحات حتی از یکدیگر متفاوتند؟ بنابراین برای استفاده از هر دو آنها به روش درست، ما باید به مفهوم پایه این دو دست یابیم.

خدمات بهینه سازی موتور جستجو (SEO) توسط یک شرکت استفاده می شود تا وب سایت خود را در نتایج جستجوی ارگانیک بالاتر ببرد و بازاریابی موتور جستجو (SEM) شامل فعالیت های مرتبط با موتورهای جستجو یا پرداخت نشده است. شرکت های بزرگ یا راه اندازی های جدید، راه حل های جستجوگرها و SEM برای هر کسی لازم است تا بازار خود را بیش از سیستم عامل های دیجیتال در فضای اینترنت گسترش دهد. SEO و SEM دارای استراتژی های خود، تکنیک ها، راه حل ها، مهارت ها، هک ها و خط کار هستند. برای یک تازه وارد، بسیار مهم است که به یک مشاور یا سازمان مراجعه کنید که خدمات بازاریابی SEM و SEO را ارائه می دهد.

 

هک SEO – راه حل های بهینه سازی موتور جستجو

 

شرکت های تبلیغاتی بازاریابی به طور کلی به شما خدماتی ارائه می دهند که وقت خود را کوتاه کرده و نتایج جستجوی ارگانیک را بهبود می بخشد. در اینجا برخی از راه حل های ساده و موثر SEO است که زمان را کاهش می دهد و سرعت روند را کاهش می دهد.

SEO رشد هک 1: این همه در کلمات کلیدی است: از داده های کلمات کلیدی داخلی خود استفاده کنید تا ببینید چه چیزی مشتری ها هستید. به وب سایت خود مراجعه کنید، لیستی از کلمات کلیدی را که توسط مشتری جستجو می شود، ایجاد کنید و سپس محتوا را بهینه سازی کنید. این قطعا نتایج مثبت شما را از لحاظ جستجوگرها به دست خواهد آورد.
SEO رشد هک 2: Google AdWords Keyword Planner: شما می توانید برای پیشنهادات کلمه کلیدی با کمک برنامه ریز کلیدی Google AdWords جستجو کنید. یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس وارد شوید، گزینه ” جستجو برای ایده های کلیدی و آگهی های گروهی ‘را انتخاب کنید و سپس URL وب سایت خود را وارد کنید و آن را اجرا کنید. برگه کلمات کلیدی کلمات کلیدی به شما یک سری از کلمات مربوط به وب سایت شما می دهد.
موتور جستجوگر رشد هک 3: Google Authorship: وب سایت شما یک کد گواهینامه گوگل است. راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد که یکی از آنهاست؛ اگر شما دارای یک سایت وردپرس هستید، و سپس لینک پروفایل را با کد خودتان در header.php برای سایت خود جایگزین کنید.
SEO رشد هک 4: قطعه غنی برای فهرست SERP: شما می توانید مشاهده لیست SERP خود را با قطعه های غنی افزایش دهد. قطعه های ثروتمند همراه با توضیحات بزرگ و برچسب عنوان است. هر یک از این بخش های غنی، به کیفیت SERP افزوده می شود. قطعه های غنی رتبه بندی شما را افزایش نمی دهد، اما ترافیک بیشتری را به سایت هدایت می کند.

 

 

SEM Hacks – راهکارهای بازاریابی موتور جستجو

 

HEM ها به طور کلی به یک شرکت کمک می کند که در بالای نتایج جستجوی خود ظاهر شود. هک های SEM کاهش زمان و ارائه نتایج موثر و سریع به یک شرکت. بعضی از روش های هکینگ که توسط سازمان های SEM برای هک کردن رشد استفاده می شود، در زیر آمده است.

SEM Growth Hack1: ترافیک هدفمند با استفاده از SEM: برنامه ریزی برای راه اندازی چیزی جدید، شما می توانید با کمک AdWords از ویژگی جدید خود حمایت کنید. شما می توانید از کلمات کلیدی هدفمند برای بهینه سازی نتایج جستجو استفاده کنید. بازخورد پس از آن شما ایده ای از خدمات را می دهد و شما می توانید تغییرات لازم را انجام دهید.
SEM رشد هک 2: با استفاده از SEM برای هزینه های خرید مشتری: توجه داشته باشید که چقدر برای شرکت شما برای خرید یک مشتری نیاز است. سپس شما می توانید یک شبکه در اطراف محصول خود را با استفاده از SEM بر روی کلمات کلیدی در مرحله اولیه ایجاد کنید که CPA را بیشتر محدود می کند.
SEM Growth Hack 3: Retargeting بازدید کنندگان موجود از طریق جستجو: در مقایسه با Retargeting سنتی، هدف قرار دادن جستجو است که به طور گسترده استفاده نمی شود. هدف قرار دادن جستجو یک راه آسان و ارزان برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه است. اگر یک مشتری به وبسایت شما می آید و برای یک کلمه کلیدی جستجو می کند و به Google می رود، شما می توانید تبلیغات خود را در صفحه جستجوی نتایج برای محصول خود قرار دهید.

SEO و SEM دو طرف یک سکه هستند. هر دوی آنها با یکدیگر برای گسترش تجارت در سیستم عامل های دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرند. خدمات جستجوگرها و SEM توسط شرکت ها برای بهینه سازی کلمات کلیدی، بهبود رتبه بندی و افزایش ترافیک مورد نیاز است. بسیاری از سازمان های بازاریابی دیجیتال می توانند شما را در استفاده از تجارت خود در سراسر کانال کمک کنند و SuperX Growth Hackers یکی از SEM & SEO شرکت های برتر در هند است. بنابراین، با تیم SuperX متصل شوید و از بهترین خدمات SEM و SEO برای افزایش رتبه بندی کلمات کلیدی مورد نظر خود و ترافیک بیشتر از همه موتورهای جستجو با سهولت لذت ببرید!